Page 181 - Rijeci_2015_web

176
riječi
predstavljamovam
Glazba me je ponovno nosila dok smo se onako pijani, crveni i masni grčevito smijali, mahali rukama i psima bacali
neravno odrezane komade kobasice. Izolacija ; što je to?
Dan 87
Danas se nije dogodilo ništa značajno
Dan 88
Ni danas.
Dan 90
Ova ledena jama pomutiti će mi razum. Linija je krepala pa sam primoran slušati zvuk svoga otežanog disanja uz
aritmično tuljenje pasa i udare vjetra o vanjske zidove. Ne znam koliko ću još izdržati ; osjećam se grozno. Nedostaje
mi McClusky.
Svjetlana Vujasin
Mjesec u kojem sam rođena
Konjski topot i dalek put iza nas.
Berači silaze s kola prije uzbrdice i nastavljaju hodom. Djed zatrese uzde i krećemo dalje. Sjedim pored njega, ali
ubrzo i on silazi olakšati teret i zaostaje s ostalima. Bojim se konja i u nevjerici počinjem vikati i plakati, onako baš
dječje. Hoću i ja hodati s njima. No oni su sad već daleko iza mene.
Samo ja, konj i konjska kola uspinjemo se makadamskom cestom kroz šumarak. I glasna pjesma u daljini.
Početak je devedesetih. Listopad. Mjesec u kojem sam rođena. Beru se kukuruzi.
Danas smo osvojili oblak
Stojimo u podnožju planine i gledamo cilj našeg današnjeg uspona - ogoljeni vrh koji dodiruje samo nebo.
Penjemo se korak po korak, sat po sat, a sunce nas prži u leđa. Dolazimo na vrh, no gore nas ne dočekuju prelijepi
vidici niti na čistom nebu kontrastni oblaci. Gusta se spustila magla. Hladna, vlažna i s vidljivošću od samo nekoliko
koraka.
Međutim, mi danas nismo bili u magli. I nismo dodirnuli nebo kada smo se popeli na vrh.
Danas smo osvojili oblak.
Jutarnji ritual
Sat zvoni, vrijeme je za buđenje. Ustaješ i podižeš roletnu. U samo jednom trenu dan ispuni sobu.
Promeškoljim se i dalje odbijajući otvoriti oči dok me lagano povlačiš za nogu. Ne volim započeti jutro s jakom svje-
tlošću. Više sam osoba za postepeno buđenje.
Ali ti baš voliš raditi po svome. Nagneš se poljubiti me. Iskorištavam efekat iznenađenja, rušim te nazad u krevet i
zarijem svoju glavu u tvoj vrat, točno ispod brade. Ovako je dobro, mračno i udobno, odlično za nastavak drijemanja.
Pokušaj izležavanja ne traje dugo. Slijedi škakljanje. Škakljanje mene po cijelom tijelu. Mrzovoljna od naglog buđenja
ipak ne mogu zaustaviti smijeh. Iz igre, u kojoj plijen sam, pokušavam se izvući. Ne uspijevam. Uzvraćam udarac, smi-
jeh nam se prepliće jer i ja navaljujem s istom dozom škakljanja. Napokon kratkog vremena uspjevam se osloboditi