Page 241 - Rijeci_2016_svibanj_4_digital

Basic HTML Version

236
riječi
znanost
znanost
znanost
znanost
znanost
znanost
Bez straha kako će se umjetnost komercijalizirati u lošem smislu te riječi, Gradska galerija „Striegl“ Sisak morala bi što prije
osmisliti i implementirati marketinšku strategiju. Samo tako će ustanova, maksimalno koliko je to moguće u postojećim
okolnostima, uspjeti unaprijediti osnovnu i razviti nove (profitabilne) djelatnosti, identificirati potrebe i želje publike/kori-
snika, dakako, uz primjenu instrumenata koji će zadovoljiti pojedinačne želje i društvene interese. Marketing u kulturi daje
odgovore i nudi alate kako ljude privući kulturi i umjetnosti, te kako ih motivirati da kupuju, koriste i uživaju u kulturnim
proizvodima i uslugama. Marketing je to usredotočen na „razumijevanje i opsluživanje“, životna i poslovna filozofija koja
osnažujući „sebe“ (ustanovu) jača i društvo u kojem djeluje. S takvom bi se „umjetnošću i znanošću“ sigurno složio i pokojni
umjetnik. Zato što lokalna javnost jako dobro zna „tko je bio akademski slikar Slavo Striegl“, neka to sazna i cijeli svijet.
Dio korištene literature i drugih izvora
1.
Allaire, B. (2006).
Counting Culture in Quebec: a system of indicators for culture and communications
. Prezentacija na
radionici OECD-a „International Measurement od Culture“, Pariz, 4. i 5. prosinca 2006. (Online). Raspoloživo
na: http://www.oecd.org/std/na/projectontheinternationalmeasurementofculture.htm. (pristupljeno 10. rujna
2014).
2.
Alvarez, E., Nordenhake, C. (2011).
The new role of the Gallerist in the art marketing
: snimka znanstvenog i stručnog
skupa. (Online). Raspoloživo na: http://www.youtube.com/watch?v=a5GJo_VtBrQ. (pristupljeno 2. studenoga
2014).
3.
B., A., (2015).
HRVATSKI DETROIT: Otkrijte skriveni Sisak na Festivalu Željezara
. Zagreb: tekst objavljen na portalu
Udruge za promicanje medijske kulture, umjetnosti i tolerancije „Lupiga – svijet kroz obične oči“. (Online).
Raspoloživo na http://lupiga.com/vijesti/hrvatski-detroit-otkrijte-skriveni-sisak-na-festivalu-zeljezara. (pristupljeno
27. svibnja 2015).
4.
Bartoluci, M. (2013).
Upravljanje razvojem turizma i poduzetništva
. Zagreb: Školska knjiga.
5.
Burnham, P., Gilland, K., Grant, W., Layton-Henry, Z. (2006).
Metode istraživanja
politike
. Zagreb: Fakultet
političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.
6.
Burojević, Z. (2015).
Striegl/Iz intime sisačkih domova
. Sisak: Gradska galerija „Striegl“ Sisak.
7.
Cosco, A. (2011).
The role of the Art Gallery in the Digital Age
. (Online). Raspoloživo na: http://socialtimes.com/
the-role-of-the-art-gallery-in-the-digital-age/. (pristupljeno: 12. rujna 2014).
8.
Council of Europe/ERICarts (2015).
Compendium of Cultural Policies and Trends in Europe
, 16th edition,
Country
Profile CROATIA
. Last profile update: December 2014. (Online). Raspoloživo na: http://www.culturalpolicies.net.
(pristupljeno 2. listopada 2015).
9.
Creative Economy Report 2008
. (2008). New York: United Nations, United Nations Conference of Trade and
Development (UNCTAD), United Nations Development Programme (UNDP), United Nations Educational,
Scientific, and Cultural Organization (UNESCO). (Online). Raspoloživo na: http://unctad.org/en/Docs/
ditc20082cer_en.pdf. (pristupljeno 4. travnja 2014).
10.
Cultural statistics 2011
. (2011). European Union (EU; Eurostat by European Commission). (Online). Raspoloživo
na: http://ec.europa.eu/eurostat/documents/3930297/5967138/KS-32-10-374-EN.PDF/. (pristupljeno: 29.
kolovoza 2014).
11.
Cvjetičanin, B. (2004).
Istraživanje kulturne politike
. Zagreb: Zarez, dvotjednik za društvena i kulturna zbivanja,
br. 144, 17. prosinca 2004. (Online). Raspoloživo na: http://www.zarez.hr/clanci/istrazivanje-kulturne-politike.
(pristupljeno 2. veljače 2014).
12.
Čavlek, N., Bartoluci, M., Prebežac, D., Kesar, O. i sur. (2011).
Turizam: Ekonomske
osnove i organizacijski sustavi
.
Zagreb: Školska knjiga.
13.
Čopič, V., Tomc, G., Wimmer, M. (1998).
Kulturna politika v Sloveniji: Simpozij
. Ljubljana: Fakulteta za družbene
vede.
14.
Dos Santos-Duisenberg, E., Laurenein, H. (2008).
Creative Economy Report 2008 – The Challenge of Assessing the
Creative Economy: towards Informed Policy-making
. New York: United Nations, United Nations Conference of
Trade and Development (UNCTAD), United Nations Development Programme (UNDP), United Nations
Educational, Scientific, and Cultural Organization (UNESCO). (Online). Raspoloživo na: http://unctad.org/en/
Docs/ditc20082cer_en.pdf. (pristupljeno 4. travnja 2014).